Parameter hľadania:
( = brand management (riadenie značky))
| Počet nájdených záznamov:
8 / 8
Naspäť
|
Hlavná stránka
|
Prihlásiť
|
Tlač
Výsledky vyhľadávania
|
Do košíka
| Počet záznamov na stránku:
5
10
20
30
50
100
Stiahnuť XLS
RSS
Tabuľkový zápis
Rozšírený zápis
Štandardný zápis
Všeobecný ISBD náhľad
Zoradiť podľa:
autora (vzostupne)
|
názvu (vzostupne)
|
roku (vzostupne)
1
Oceňování značky a jeho význam / David Haigh ; [ z anglického originálu ... preložil František Drozen ]. - 1. vyd. - Praha : Management Press, 2002. - 103 s. ; 21 cm. - ISBN 80-7261-073-2.
obchodné značky
,
brand management (riadenie značky)
,
prípadové štúdie
,
odborné publikácie
Haigh, David
Detaily záznamu
2
Branding neziskových organizací : monografie / Dita Hommerová. - 1. vyd. - Žatec : Ohře Media, spol. s.r.o., 2015. - 108 s. ; 22 cm. - ISBN 978-80-905122-8-3.
branding (tvorba značky)
,
brand management (riadenie značky)
,
neziskové organizácie
,
organizácie
Hommerová, Dita
Detaily záznamu
3
Marketingový plán - Vstup novej značky na slovenský trh. Tvorba značky / Jana Macháčková ; Školiteľ Tomáš Koprda. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2009. - 84 s. : CD ; 30 cm.
marketing (organizácia)
,
značka (reklama)
,
brand management (riadenie značky)
,
diplomové práce
Macháčková, Jana
Detaily záznamu
4
Advergaming and In-Game Advertising : An Approach to the next Generation of Advertising / Gerald Marolf. - Saarbrücken : AV Akademikerverlag GmbH & Co., 2012. - 58 s. ; 22 cm. - ISBN 978-3-639-39524-2.
reklama
,
brand management (riadenie značky)
,
nemčina
Marolf, Gerald
Detaily záznamu
5
Advergaming and In-Game Advertising : an approach to the next generation of advertising / Gérald Marolf. - Saarbrücken : VDM Verlag Dr. Müller, 2007. - 161 s. ; 25 cm. - ISBN 978-3-8364-0285-9.
reklama
,
značka (reklama)
,
branding (tvorba značky)
,
brand management (riadenie značky)
,
autorský zákon
,
angličtina
Marolf, Gérald
Detaily záznamu
6
Postavenie event marketingu v komunikačnom mixe firiem / Pavol Melich ; Školiteľ Lýdia Berecová; Oponent Edita Štrbová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2014. - 45s. ; 30 cm. - Spôsob prístupu:
http://opac.crzp.sk/openURL?crzpID=e3f4b362-60d4-45d3-b873-283a1bd91214&crzpSigla=ukfnitra
.
firemná stratégia
,
event marketing
,
komunikačný mix
,
brand management (riadenie značky)
,
Nitra (mesto, Slovensko)
,
Red Bull (značka)
,
bakalárske práce
Melich, Pavol
Detaily záznamu
7
The role of celebrity advertising on brand loyalty and patronage : the role celebrity advertising on brand loyalty and patronage : a study of Chi Vita : fruit juice in Nigeria / Okorie Nelson. - Saarbrücken : LAP LAMBERT Academic Publishing, 2011. - 82 s. ; 22 cm. - ISBN 978-3-8433-9011-8.
reklama
,
propagácia
,
brand management (riadenie značky)
,
branding (tvorba značky)
,
médiá (styk s verejnosťou, Public relations)
,
spotrebiteľské správanie
,
spotrebitelia
,
angličtina
Nelson, Okorie
Detaily záznamu
8
Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [ z anglického originálu ... preložil Vladimír Paulíny ]. - 1. vyd. - Brno : Computer Press, a. s., 2007. - 226 s. ; 23 cm. - ISBN 978-80-251-1818-4.
značka (reklama)
,
riadenie značky (Brand management)
,
brand management (riadenie značky)
Taylor, David
Detaily záznamu
Návrh a riešenie SVOP WEBDIZAJN
|
Zabezpečuje DAWINCI